Ankomst og afrejse

Når du lander i lufthavnen, skal du gå igennem paskontrol, hente din baggage og derefter gå videre til ankomsthallen (”arrival hall”), hvor der vil stå en person med et skilt påført dit navn. Vedkommende vil hjælpe dig sikkert videre fra lufthavnen og direkte hen til din indkvartering.

Hvis du af en eller anden årsag ikke kan finde den person, som skal afhente dig i lufthavnen, så er du udstyret med et lokalt nødnummer, som du kan ringe til. Nummeret finder du i dit rejsebevis. 


For at vores samarbejdspartner kan afhente dig i lufthavnen, skal vi selvfølgelig vide, hvornår du ankommer. Vi skal bruge dine detaljer senest 4 uger før ankomst. Du kan fremsende dine flydetaljer HER

Ca. 1 uge forinden din afrejse vil du modtage en mail fra os, hvor vi ønsker dig en rigtig god rejse, og samtidig gør dig opmærksom på, hvilke personer du kan kontakte, hvis dit fly eksempelvis bliver forsinket og du ankommer senere end planlagt. Du vil derudover altid kunne ringe til os eller skrive en mail, som vi altid besvarer inden for 24 timer på hverdage.

Hvis dit fly bliver forsinket eller aflyst, når du står i lufthavnen, skal du altid kontakte personalet fra flyselskabet. De vil kunne oplyse dig om nye tider og afgange. Hverken vi eller vores lokale partner kan oplyse dig om det.  

Vi har mange frivillige, som rejser rundt efter deres ophold, og derfor vil de ikke benytte sig af en transport tilbage til lufthavnen. Vi synes selvfølgelig ikke, at du på forhånd skal betale for noget, som du muligvis ikke bruger, og derfor er retur-transfer ikke inkluderet i prisen. Fortvivl dog ikke, da vi naturligvis har nogle utrolig søde samarbejdspartnere, som kan være dig behjælpelig lokalt, hvis du ønsker det. Afhængigt af hvilken destination du befinder dig på, vil en tranport tilbage til lufthavnen koste mellem 50-300 kr. Du skal selv betale for den udgift. 

FAQ2