Tilmelding

Hvordan fremsender jeg min tilmelding?

Under hvert enkelt projekt har du mulighed for at fremsende din tilmelding. Du trykker på din ønskede afrejsedato i kalenderen til højre, hvorefter du kommer videre til tilmeldingsskemaet, som du udfylder punkt for punkt.

Hvad sker der, når jeg har udfyldt tilmeldingsskemaet?

Når du har udfyldt tilmeldingsskemaet, modtager du en mail fra os, hvor vi helt specifikt vil oplyse, hvilke dokumenter vi yderligere skal bruge fra dig. Det kan eksempelvis være din straffeattest, en motiveret ansøgning, et CV eller et bevis fra dit studie, hvis du skal i praktik. Alle dokumenter skal være på engelsk, og de skal altid fremsendes til os pr. mail (ikke post!).  

Hvor lang tid går der, fra jeg fremsender mine dokumenter, til jeg er godkendt?

Så snart vi modtager dit tilmeldingsskema og dine dokumenter, sender vi det hele samlet til den ønskede destination. Lige så snart vores lokale partner bekræfter din plads, vil vi fremsende en endelig godkendelse til dig pr. mail. Du modtager en godkendelse sammen med en komplet projektbeskrivelse, hvor du desuden får yderligere vejledning i visum, aktiviteter, projektet, landet og meget andet. Herefter kan du gå i gang med at booke fly, forsikringer, vaccinationer mv.

Er der en deadline for, hvornår mine dokumenter skal fremsendes til jer?

Der er som sådan ikke en deadline for, hvornår dine dokumenter skal fremsendes til os, men vi foretrækker at få dem inden for 7 dage. Vi kan hverken reservere eller godkende din plads før vi har modtaget dokumenter fra dig, og du skal  derfor være klar over, at pladsen kan nå at blive booket af andre, hvis du ikke får fremsendt dem til os forinden. 

Hvad skal den motiverede ansøgning indeholde?

I den motiverede ansøgning vil vi gerne vide hvem du er og hvorfor du gerne vil være frivillig. Den skal fylde 0,5 - 1 side, alt skal skrives på engelsk og du må gerne indsætte et billede af dig selv. 

Skal jeg betale mit restbeløb inden jeg modtager godkendelse?

Hvis du har modtaget en faktura, hvor du skal indbetale dit restbeløbet, inden du har fået endelig godkendelse fra os, så skal du stadigvæk overholde betalingsdatoen. Skulle du af en eller anden årsag ikke blive godkendt, så tilbagebetaler vi naturligvis omgående hele beløbet til din konto. 

Kan jeg deltage i flere projekter?

Ja, det kan du sagtens! Hvis du gerne vil deltage i flere projekter, skal du blot udfylde et tilmeldingsskema for hvert projekt, du ønsker at deltage i.

Er min tilmelding bindende?

Hver gang du fremsender et tilmeldingsskema, sætter du en arbejdsproces i gang hos Save A Heart. Vi ønsker derfor kun, at du fremsender din tilmelding, når du er 100 % sikker på, at du gerne vil rejse, så vi ikke spilder hinandens ressourcer. Vi beder alle frivillige om et depositum på 2.500 kr. pr projekt, der deltages i. Så snart du har indbetalt dit depositum, kan du godt annullere dit ophold, men dit depositum vil være tabt.

Hjemmesidenavn | mail@minhjemmeside.dk | Gadevej 123 | 7500 Holstebro © 2018 Facebook Webdesign & CMS by MCB Denmark