Betalingsbetingelser

10450073_10204561447104753_6006892579902019590_o

10497342_10204561429504313_4469787306799223425_oDepositum

Samme dag som du indsender din tilmelding, vil du modtage en faktura indeholdende dit depositum på i alt 2500 kr. Beløbet bedes du indbetale senest 3 dage efter fakturaens udstedelse, og så snart  vi har registreret din indbetaling, begynder vi at behandle din ansøgning. Dit depositum bliver naturligvis fratrukket dit totalbeløb. Depositummet kan KUN tilbagebetales, hvis der er fuldt booket på destinationen, eller hvis det ikke lykkedes os at opfylde dit projektønske (eksempelvis ‘arbejde på et børnehjem’ eller ‘arbejde på et hospital’).

 

Behandlingstid

Når vi har modtaget din ansøgning og registreret indbetalingen af dit depositum, går vi i gang med at finde det projekt, som passer til dine ønsker. Vi forbeholder os retten til at have 14 dage til godkendelse. Ofte går der dog kortere tid (2-5 dage).

 

Restbeløb

Du vil modtage en faktura for dit restbeløb, som skal indbetales 3 måneder inden din projektstart. Hvis du tilmelder dig projektet under 3 måneder før projektstart, skal dit restbeløb indbetales 7 dage efter at du har indsendt din tilmelding via vores hjemmeside. Hvis du har booket flere destinationer, vil du modtage en faktura, for det totale restbeløb, 3 måneder før projektstart på det første projekt. Det er meget vigtigt, at du overholder betalingsfristen, så du ikke risikerer, at dit projekt bliver aflyst grundet din manglende betaling. Hvis du fremsender din tilmelding under 1 måned før ankomst til destinationen, så vil du blive bedt om at indbetale dit restbeløb indenfor 3 dage.

 

Overskridelse af betalingsfristen for dit restbeløb

7 dage efter betalingsfristen: Du modtager en rykker pr. mail, hvori du opfordres til at indbetale dit restbeløb øjeblikkeligt.

14 dage efter betalingsfristen: Din tilmelding slettes i vores system og dit depositum vil IKKE blive refunderet.


Regler for ændringer

Hvis du er nødsaget til at ændre din tilmelding i form af dato, længde eller indkvartering, kan det normalt lade sig gøre, men det koster et gebyr på 500 kr. Du vil modtage en faktura, som du bedes indbetale senest 3 dage efter, at vi har bekræftet dine ændringer. Vi kan desværre ikke garantere, at vi kan opfylde dine ønsker, men vi stræber os naturligvis efter at gøre vores frivillige tilfredse, så de kommer igen.

 

Gebyret for at ændre dit destinationsland er varierende, og du bedes derfor kontakte os for at få nærmere information omkring dette.

 

Regler for aflysning

Hvis du er nødt til at aflyse din tilmelding, kan du normalt ikke gøre det uden, at det medfører en økonomisk omkostning. Prisen for aflysning afhænger udelukkende af, hvor tidligt i forløbet vi bliver informeret;

  • Aflysning der forekommer 3 mdr. eller mere inden din planlagte ankomstdato: Det fulde beløb minus dit depositum (2500 kr.) vil blive refunderet.
  • Aflysning der forekommer imellem 2 og 3 måneder inden din planlagte ankomstdato: Dit depositum + 50% af restbeløb vil ikke blive refunderet.
  • Aflysning der forekommer mindre end 2 måneder inden din planlagte ankomstdato: Ingen refundering.

 

Vigtigt at bemærke
Så snart du har startet dit projekt, kan du ikke få refunderet dine penge fra Save A Heart – By Committing Yours. Vi ønsker at løse problemerne som de opstår, og vi mener ikke, at en refundering løser en eventuel problemstilling. Hvis du under vejs betaler for nogle omkostninger, som du ikke mener, at du er berettiget til, så skal det oplyses til os omgående. Eventuelle omkostninger som først oplyses til os efter hjemkomst, kan ikke refunderes. Hvis du er nødt til at aflyse af personlige årsager (dødsfald, ulykker, sygdom mv.) kan du i stedet forsøge at henvende dig til dit forsikringsselskab, hvis du ønsker erstatning for tabte rejsedage, hjemtransport mv.